mandag den 8. februar 2010

week ~

i weekenden har jeg været sammen med min dejlige kæreste. vi har været i biografen og se den nye film med Mel Gibson (: Den var faktisk meget god! glæder mig til at komme hjem til familien og ham igen på fredag, men det er nu også meget ''hyggeligt'' hernede.


Et lille billede fra mit outfit fra i fredags:
Blusen og legginsne er hjemmelavede, og skoene er fra Dr. Martens.




Og jeg er blevet sååå vild med de her sko. ved godt at rigtig mange andre har dem, men de er så fab ~

De er mine i starten af marts ~

4 kommentarer:

  1. Arh elsker også den slags sko =D

    (jeg er fra Jfashion.. XD keder mig bare og tjekker folks blogs ud ^___^ da jeg selv har llavet en blogspot for nyligt XD)

    SvarSlet
  2. det er helt i orden (:

    - og elsker også bare kilehæl!

    SvarSlet
  3. wohoooo,,

    I love the boots,,and the tight!!!
    so fucking cool,,
    >.<

    xoxo


    www.greatmariska.blogspot.com
    www.greatmariska.blogspot.com
    www.greatmariska.blogspot.com

    SvarSlet